Polityka zwrotów

ZWROTY


Nasza polityka zwrotów obowiązuje przez 30 dni. Jeżeli od momentu zakupu minęło więcej niż 30 dni, niestety nie możemy zaoferować zwrotu ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Produkt musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Aby zakończyć proces zwrotu, wymagany jest paragon lub dowód zakupu.
Prosimy nie odsyłać zakupionych produktów bezpośrednio do producenta.

W pewnych sytuacjach przyznawane są jedynie częściowe zwroty (jeśli dotyczy):

  • Produkty, które nie znajdują się już w stanie oryginalnym, są uszkodzone lub brakuje w nich części z przyczyn niezwiązanych z naszym błędem.

  • Produkty zwrócone po upływie 30 dni od dostawy.

Zwroty środków (jeśli dotyczy)

Po otrzymaniu i skontrolowaniu zwrotu wyślemy do Ciebie e-mail z informacją o otrzymaniu przesyłki. Poinformujemy Cię również o akceptacji lub odrzuceniu zwrotu środków.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a środki zostaną automatycznie przelane na Twoją kartę kredytową lub pierwotną metodę płatności w ciągu kilku dni.

Opóźnione lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)

Jeżeli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu środków:

  1. Sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

  2. Skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową — czasami zaksięgowanie zwrotu może chwilę potrwać.

  3. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem — często występuje dodatkowy czas przetwarzania przed zaksięgowaniem zwrotu na koncie.

Jeśli po wykonaniu wszystkich powyższych czynności wciąż nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@meistermix.pl.

Wymiany (jeśli dotyczy)

Wymiana przysługuje wyłącznie w przypadku wadliwych lub uszkodzonych produktów.
Jeśli chcesz wymienić produkt na taki sam, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: kontakt@meistermix.pl.

Koszty wysyłki zwrotów

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

Czas dostawy wymienionych produktów może się różnić w zależności od kraju zamieszkania.

W przypadku zwrotu produktu o wartości powyżej 75 €, zalecamy skorzystanie z usługi wysyłki z numerem śledzenia lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki.
Nie możemy zagwarantować, że otrzymamy zwracany przez Ciebie produkt.